Kampagne for lokale virksomheder

Hvor end det er muligt, er vores mål på Allikelund at afprøve teorier og kapitler læst i bøger af i den virkelige verden. Gerne i samarbejde med en lokal virksomhed, så eleverne har noget konkret at koble deres arbejde op på.

Netop dette har været muligt i denne uge, hvor 3.A i markedskommunikation har haft et projekt om kommunikationskampagner. Eleverne har arbejdet i grupper, hvor hver har valgt en virksomhed fra Kalundborg og omegn at gå i dybden med.

En af disse lokale virksomheder har været tøjbutikken Ms D i Gørlev. Derfor var Ditte fra butikken som afslutning på projektugen på besøg på Allikelund, hvor gruppen med Isabel, Louise, Manja og Michelle præsenterede deres kommunikationskampagne.

MsD 2
Fra højre: Ditte fra Ms D, Isabel, Louise, Manja, Manja og Michelle fra 3.A

Kampagnen indeholdt blandt meget andet en lille reklamefilm til Facebook, forslag til events, markedsføringsmateriale samt budget.